25 Mei 2017 Saya Akan Pergi Tidak Lama Lagi - Tun Dr. Mahathir Mohamad


“Saya akan pergi tidak lama lagi. Saya sudah pun hidup melebihi daripada had waktu yang sepatutnya dan dalam mengharungi sisa-sisa hidup saya yang mungkin tinggal beberapa tahun atau bulan atau hari saja lagi, saya akan saksikan negara kita yang tercinta dijual kepada orang asing untuk melunaskan hutang-hutang kita yang bertrillion ringgit. Kita akan terus menjual dan menjual negara kita.”

Tun Dr. Mahathir Mohamad
(Bekas Perdana Menteri Malaysia 1981-2003)
Khamis 25 Mei 2017/28 Syaaban 1438H.

      Baca : 9 Ciri-Ciri Suami Yang Awesome

ADVERTISEMENT
- Daku Amat

Tags : tun dr. mahathir mohamad perdana menteri malaysia negarawan ulung parti bersatu umno mantan perdana menteri malaysia ppbm krisis politik malaysia
Author image
About the Author :

Terima kasih atas kunjungan serta kesediaan anda membaca artikel ini. Kritikan dan saranan dapat anda sampaikan melalui ruangan komentar.

Share This Article:

You might like these as well: